רוצה יותר לקוחות לעסק?
כדאי לך לדבר איתנו!
חייגו עכשיו 072-3970616
להשארת פרטים
מתחילים עכשיו לפרסם את העסק!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לחזור אליך

אני מאשר קבלת דיוור במייל

בניית אתרים = בניית נכסים

היום אתר אינטרנט הוא נכס לכל דבר, האתר שלכם יכול ואפילו צריך להיות צינור ההכנסה העיקרי והמשמעותי ביותר בעסק שלכם. כל עסק צריך לקוחות ולכל עסק יש את הדרך שלו להביא לקוחות, זה יכול להיות קמפיינים בפייסבוק, פרסום בגוגל, שלט בדרך, המלצות מפה לאוזן וכן הלאה, מה שהרבה בעלי עסקים לא מבינים זה הכוח של אתר אינטרנט בנוי היטב. ויש לשים דגש על אתר בנוי היטב כי לא כל אתר בנוי כמו שצריך, אבל עם תכנון נכון ותהליך נכון אפשר לבנות אתר אינטרנט שיזרים לקוחות חדשים לעסק מדי יום.

איך זה עובד?

היום שלקוחות מחפשים עסק או שירות הם פשוט מחפשים בגוגל, בכל יום מיליוני אנשים מחפשים עסקים ושירותים בגוגל. אותם לקוחות הם בעלי פוטנציאל המרה מאוד גבוה, כלומר הסיכוי להמיר אותם מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות משלמים גבוה במיוחד כיוון שמדובר באנשים שמחפשים וצריכים שירות.
בפועל הם מחפשים את מה שהם צריכים בגוגל ופשוט מקליקים על אחת מהתוצאות הראשונות, רוב האנשים אפילו לא מציצים בעמוד השני בגוגל, לכן כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון במקום הגבוה ביותר בגוגל.

אז מה עושים כדי להגיע למיקום גבוה בגוגל ולהביא לקוחות חדשים לעסק?
בגוגל יש שתי אפשרויות קידום, קידום ממומן וקידום אורגני. קידום ממומן מוכר גם כ-PPC זה פשוט פרסום בגוגל בתשלום. כדי להופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל אנחנו מעלים מודעה ומשלמים על כל קליק, כדי לפרסם בגוגל לא חייב אתר רציני אלא מספיק גם עמוד נחיתה.
קידום אורגני בגוגל הידוע גם כ-SEO מתבסס על אתר רציני ובנוי היטב עם תוכן איכותי המספק ערך גבוה, כך שגוגל בוחרים לקדם אותו כי יש להם אינטרס שאתרים איכותיים יוצגו ראשונים וממקמים אותו במקום גבוה בתוצאות האורגניות. התוצאות האורגניות בגוגל מופיעות מיד אחרי המודעות, כך שהן לעולם לא יהיו ממש במקום הראשון בגוגל אבל הן משרות יותר אמון אצל המשתמש והרבה בוחרים דווקא להקליק על התוצאות האורגניות מאשר הממומנות כי הם יודעים שמי שמופיע בתוצאות האורגניות כנראה רציני ואיכותי.

כדי להגיע למקומות גבוהים בגוגל צריך לעבור תהליך, זה לא קורה ביום אחד, אבל כשזה קורה זה מדהים. ברגע שיש אתר בנוי היטב, כלומר עונה מבחינה טכנית על הקריטריונים של גוגל ומכיל תוכן איכותי באמת ורלוונטי לנושא, לאט לאט גוגל מתחילים לשים לב אליו ולקדם אותו והטלפון בבית העסק מתחיל לצלצל.

למה חשוב שיהיה לעסק שלכם אתר אינטרנט? 

ייצוגיות: אתר האינטרנט שלכם הוא הפנים שלכם, כרטיס הביקור שלכם, הייצוג שלכם ברשת. גם אם האתר לא מקודם ואתם רק שולחים לינק לאתר ללקוחות שרוצים לקבל קצת מידע על העסק, ככל שהאתר יותר מקצועי כל גם העסק שלכם ישדר מקצועיות.

השקעה לטווח הארוך: אתר אינטרנט איכותי יכול להזרים לקוחות חדשים לעסק מדי יום בלי לשלם על כל קליק או מודעה. בהתחלה יש הוצאה על בניית אתר כמובן ויש צורך בהרבה עבודה ותכנון, אבל בטווח הארוך בניית אתרים זה כמו בניית נכסים משקיעים עכשיו כדי שבהמשך האתר הזה יעבוד בשבילך.

אמינות: להופיע בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל זה כמו תעודת היושר שלכם. אנשים כבר יודעים שבגוגל יש מודעות ויש תוצאות אורגניות וכולם יודעים שמודעה יכולה להיות גם פשוט דף נחיתה מכירתי, אבל מי שמופיע בתוצאות האורגניות כנראה עבד קשה מאוד כדי להגיע לשם ואז לקוח חושב – אם גוגל סומך עליו ומקדם אותו כנראה שגם אני יכול לסמוך עליו.

 

אין לכם אתר אינטרנט?

יש כל מיני סוגים של אתרים אינטרנט, אתרי תוכן, אתרי מכירות, פורטלים ועוד… אם עדין אין לעסק שלכם אתר אינטרנט, זה הזמן לבנות אחד! אנו במשרד פרסום אקסיומה מציעים שירות בניית אתרים לכל סוגי האתרים, כולל קידום האתר בגוגל והכל באיכות לא מתפשרת ובמחירים הטובים ביותר!
לייעוץ, שאלה או קבלת הצעת מחיר, דברו איתנו 0722555444